Доступ до певної офіційної інформації на сайті тимчасово закритий задля безпеки учасників освітнього процесу
Протягом вересня - грудня 2025 року у ліцеї проводилися заходи щодо формування здорового та безпечного освітнього середовища в умовах дистанційного навчання, а саме:
• Проведено онлайн-інструктажі для учнів 1-11 класів щодо дій під час оголошення повітряної тривоги.
Учні повторили алгоритм переходу до безпечних місці/ укриття, правила вимкнення електроприладів та техніки, а також засвоїли важливість збереження спокою та інформування вчителя після прибуття в безпечне місце.
• Організовано серію онлайн-уроків і бесід «Безпечна поведінка під час блекаутів».
Педагоги роз’яснили правила перебування вдома та на вулиці у темну пору доби під час відключення електроенергії, використання світловідбивних елементів, основи безпеки дорожнього руху та необхідність мати заряджений телефон і ліхтарик.
• Проведено заходи з формування навичок здорового способу життя для учнів початкової школи.
Відбулися інтерактивні заняття «Світло вимкнули - спокій увімкнули», рухливі онлайн-руханки, обговорення корисних звичок та створення тематичних творчих робіт.
• Організовано інформаційні зустрічі для учнів середньої школи щодо психологічної стійкості в умовах воєнного часу.
Учні опанували техніки саморегуляції, вправи для зниження рівня тривоги, способи підтримки одне одного та створили власні «банки ресурсів».
• Проведено системну профілактичну роботу щодо запобігання булінгу.
Для 5-7 класів проводилися тренінги «Стоп булінг», розбір реальних ситуацій, опрацювання алгоритмів безпечної та асертивної поведінки як офлайн, так і в цифровому середовищі.
• Для учнів 1-4 класів організовано заняття «Подорож країною Ментального здоров’я», вправи на розвиток доброзичливості та емпатії. З учнями 5-11 класів проводилося тренінгове заняття з розпізнавання та подолоння стресу.
• Проведено заходи з профілактики зловживання психоактивними речовинами.
Для учнів середньої ланки відбулися онлайн-дискусії про вплив ПАР на організм, роботу мозку та навчання; тренінги з формування навичок відмови; обговорення міфів та ризиків, пов’язаних зі здоров’ям і соціальним тиском.
• Проведено інформаційні заняття з профілактики ВІЛ/СНІДу для учнів 8-9 класів.
Учні ознайомилися зі шляхами передачі ВІЛ, способами профілактики, важливістю толерантного та ненасильницького ставлення до людей, які живуть з ВІЛ. Створено учнівські інформаційні матеріали у вигляді презентацій та постерів.
• Організовано цикл бесід щодо безпечного онлайн-середовища.
Обговорено правила цифрової безпеки, відповідального спілкування в соцмережах, розпізнавання фейків і важливість дбайливого ставлення до власного психічного здоров’я під час тривалого перебування онлайн.