Доступ до певної офіційної інформації на сайті тимчасово закритий задля безпеки учасників освітнього процесу
Кібербулінг – це булінг із застосуванням цифрових технологій. Він може відбуватися в соціальних мережах, платформах обміну повідомленнями (месенджерах), ігрових платформах та мобільних телефонах.
Це неодноразова поведінка, спрямована на залякування, провокування гніву чи приниження тих, проти кого він спрямований.
Приклади включають:
поширення брехні про когось або розміщення фотографій, які компрометуюсь когось, у соціальних мережах;
надсилання повідомлень або погроз, які ображають когось або можуть завдати комусь шкоди, через платформи обміну повідомленнями;
видання себе за когось іншого/іншу і надсилання повідомлень іншим людям від його/її імені.
Особистий булінг та кібербулінг часто пов’язані між собою. Але кібербулінг залишає цифровий слід – записи, який може слугувати доказами, що дозволять зупинити цькування.
Булінг та кібербулінг у підлітковому середовищі
Чи зазнаю я булінгу в Інтернеті? У чому різниця між жартом та булінгом?
З ким я маю поговорити, якщо хтось цькує мене в Інтернеті? Чому так важливо про це розповідати?
Освітній серіал "Про кібербулінг для підлітків"
Серія 1 — Що таке кібербулінг?
Серія 2 — Як відбувається кібербулінг?
Серія 3 — Що робити жертві кібербулінгу?
Серія 4 — Як допомогти другу-жертві?
Гарячі лінії для підтримки:
Національна гаряча лінія ГО «Ла Страда»: 0 800 500 333, 116 111
Національна гаряча лінія із запобігання домашньому насильству: 116-123; 116-111; 0 800 600 225
Національна гаряча лінія НГО «Магнолія» для вчителів і батьків 116-000